Nettleseren din er gammel!

Oppdater nettleseren for å se denne nettsiden ordentlig. Oppdater nettleseren min nå

×

Informasjonskapsler: Dette nettstedet bruker cookies. Ved å bruke dette nettstedet og navigere videre, godtar du disse cookie'ene. Detaljert informasjon om bruken av cookies på dette nettstedet, finner du her. Lukk

Artikler i mappen Nedlastinger

Mappen Nedlastinger er tom
Artikler i mappen Nedlastinger

!

Vår forpliktelse til kvalitet

Vi streber etter gjensidig suksess

Vi tilbyr kundene våre en verdi som er større enn det de forventer, og større enn det konkurrentene har å tilby. Dette oppnår vi ved å levere førsteklasses løsninger. Vi må også vise fremragende forretningsdrift og to viktige aspekter som ikke er målbare, men likevel avgjørende for å lykkes: pålitelighet og tillit.

Kundeverdi: Vi skiller oss ut fra konkurrentene våre med høyere kundefordeler på produkter og tjenester. Merverdien kundene får er målestokken for vår suksess.

Løsningsledelse:Vi hjelper kundene våre ved å tilby effektive og sikre løsninger med mer komfort, enkel installasjon og lettvint vedlikehold. Vi investerer stadig i innovasjoner, slik at vi kan utvikle førsteklasses løsninger.

Fremragende drift:Vår fremragende forretningsdrift sikrer at produktene vi leverer er av topp kvalitet, ekstremt pålitelige og med konkurransedyktige priser. Vi prioriterer kvalitet, tidsfrister og kostnader.

I stand til å levere de høyeste standarder

For å bidra til organisasjonens kvalitetstankemåte gjøres Belimo-ansatte i stand til og oppfordres til å gjøre kontinuerlige forbedringer til fremragende drift i alle trinn i verdikjeden.

Ved å øke bevisstheten hos våre ansatte understreker vi forpliktelsen til at kvaliteten skal leve opp til standardene vi selv har satt.

  • Vi forstår kundene våre og fokuserer på at de skal lykkes.
  • Vi hjelper våre kunder med å oppnå komfort, energieffektivitet, sikkerhet i bygninger, enkel installasjon og enkelt vedlikehold under bygningen levetid.
  • Vi prioriterer kvalitet først, dernest rettidighet og til slutt kostnad.
  • Fremragende drift i alle forretningsprosessene våre sikrer at produktene og tjenestene våre er av topp kvalitet. Kvalitet er alles ansvar.
  • Vi lærer av våre feil og ser dem som en mulighet til å oppnå fremragende drift.
  • Vi gjør kun selv det andre ikke kan gjøre bedre. Dette gir oss mer tid til de viktigste oppgavene våre.

 

I stand til å levere de høyeste standarder

I stand til å levere de høyeste standarder